Problematika dysgrafie a dysortografie v hodinách českého jazyka u dětí mladšího školního věku – Monika LOVEČKOVÁ
Monika LOVEČKOVÁ
Master's thesis
Problematika dysgrafie a dysortografie v hodinách českého jazyka u dětí mladšího školního věku
Problems of dysgraphy and dysorthography in Czech language lessons of younger school-aged pupils.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení ? konkrétně dysgrafií a dysortografií. Teoretická část je zaměřena na etiologii, diagnostiku a symptomatologii poruch a jejich následnou reedukaci. Přibližuje také Rámcově vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praktická část se věnuje především metodice prvopočátečního psaní. Uvedeno je i několik metod využívaných pro nácvik různých …viacAbstract:
The diploma project is concerned with specific learning difficulties ? namely dysgraphy and dysorthography. The theoretical part is focused on etiology, diagnostic and symptomatology of defects and their following re-education. It also describes Framework Education Programme for Elementary Education. The practical part is based especially on methodology of the first writing. Furthermore, methods for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011
Identifikátor:
109385
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Bartoňová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOVEČKOVÁ, Monika. \textit{Problematika dysgrafie a dysortografie v hodinách českého jazyka u dětí mladšího školního věku}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/55qzc4/.
Jak správně citovat práci
LOVEČKOVÁ, Monika. Problematika dysgrafie a dysortografie v hodinách českého jazyka u dětí mladšího školního věku. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Současné české metodické příručky pro rozvoj sociálních dovedností osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem
Barbora Janderová -
Nácvik poruch kognitivních funkcí u osob v pozdní fázi rehabilitace po těžším poškození mozku
Petra SUCHÁNKOVÁ -
Nácvik kognitivních funkcí z pohledu ergoterapeuta
Alžběta BÍLKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Psychometrické vlastnosti Škály hodnocení studenta a Rodičovského dotazníku jako pomocných nástrojů ke screeningu vývojové dysgrafie
Alžběta Muroňová -
Možnosti a meze pokročilých metod hodnocení a měření vývojové dysgrafie
Anežka Ondráčková -
Dysgrafie - předcházení problémům v psaní a péče o děti s dysgrafií
Eliška Tobrmanová -
Reedukace dysgrafie na základní škole
Aneta Leimerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva