Marketingový mix módního ateliéru – Kristína Cesneková
Kristína Cesneková
Bakalářská práce
Marketingový mix módního ateliéru
Marketing Mix of Fashion House
Anotace:
Predmetom bakalárskej práce je vytvorenie marketingového mixu novovytvoreného podniku. Bakalárska práca je rozdelená na dve časti. V teoretickej časti je vysvetlený pojem služba a charakterizované jednotlivé prvky marketingového mixu. V praktickej časti je urobený výskum pomocou SWOT analýzy a Skupinového rozhovoru. Výsledky výskumu tvoria podstatu vytvorenia marketingový mix ateliéru.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is creation of marketing mix of new opened fashion house. Bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part explains the concept of service and individual elements of the marketing mix. In the practical part is created research by SWOT analysis and Focus group. The results of research create the basis of marketing mix of fashion house.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113281
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu
Zdeňka Kučerová -
Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu
Andrea Chroustovská -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová