Kristína Cesneková

Bakalářská práce

Marketingový mix módního ateliéru

Marketing Mix of Fashion House
Anotace:
Predmetom bakalárskej práce je vytvorenie marketingového mixu novovytvoreného podniku. Bakalárska práca je rozdelená na dve časti. V teoretickej časti je vysvetlený pojem služba a charakterizované jednotlivé prvky marketingového mixu. V praktickej časti je urobený výskum pomocou SWOT analýzy a Skupinového rozhovoru. Výsledky výskumu tvoria podstatu vytvorenia marketingový mix ateliéru.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is creation of marketing mix of new opened fashion house. Bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part explains the concept of service and individual elements of the marketing mix. In the practical part is created research by SWOT analysis and Focus group. The results of research create the basis of marketing mix of fashion house.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Miluše Hluchníková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod