Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole. – Jitka HOUŠKOVÁ
Jitka HOUŠKOVÁ
Diplomová práce
Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole.
Activating elements in the teaching of reading and writing in a particular school.
Anotace:
Diplomová práce je orientovaná na využívání aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole. Práce obsahuje dvě části, teoretickou část a praktickou část. Cílem diplomové práce bylo nastínit, jaké aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní používají učitelé v málotřídních školách. Ke zhodnocení jsem použila grafy nabízené firmou Survio.Abstract:
THE DISSERTATION IS ORIENTED ON THE USE OF ACTIVITY ELEMENTS IN THE TEACHING OF STARTING READING AND WRITING IN SCHOOL WITH SEVERAL CLASSES. DISSERTATION CONSISTS OF TWO PARTS: THEORETICAL AND PRACTICAL PART. THE AIM OF THE THESIS WAS TO OUTLINE WHAT ACTIVATING ELEMENTS IN THE TEACHING OF ELEMENTARY READING AND WRITING TEACHERS USE IN SEVERAL SCHOOLS. TO EVALUATE I USED THE GRAPHS OFFERED BY FIRM SURVIO …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOUŠKOVÁ, Jitka. Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole.. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Distanční výuka žáků se zaměřením na prvopočáteční čtení a psaní
Barbora Panochová -
Prvopočáteční čtení a psaní žáka s odlišným mateřským jazykem
Adéla ŠTEFLOVÁ -
Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní
Kateřina MALINKOVÁ -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová -
Diagnostika čteného textu ve 2. ročníku ZŠ v návaznosti na metody prvopočátečního čtení
Lucie SCHÖNBAUEROVÁ -
Metody kritického myšlení jako aktivizující prvky ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Pavla Grygarová