Mgr. Pavla Grygarová

Diplomová práce

Metody kritického myšlení jako aktivizující prvky ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy

Methods of the critical thinking as activating elements in education of Czech language at comparative degree of Primary School
Anotace:
Diplomová práce předkládá soubor ukázkových hodin českého jazyka pro 6.- 9. ročník základní školy. Koncepce jednotlivých hodin vycházejí z metod, technik a strategií mezinárodního programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (Reading and Writing for Critical Thinking), které činí učení smysluplným, kvalitním a efektivním.
Abstract:
The dissetation is submitting the set of the demonstrative lessons of the Tzech language for the sixth to ninth classes of the secondary school. The conception of the lessons comes from the methods, technices and strategies of the international programme Reading and Writing for Critical Thinking, wich make the teaching meaningful, high-quality and effective.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta