Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole. – Jitka HOUŠKOVÁ
Jitka HOUŠKOVÁ
Master's thesis
Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole.
Activating elements in the teaching of reading and writing in a particular school.
Abstract:
Diplomová práce je orientovaná na využívání aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole. Práce obsahuje dvě části, teoretickou část a praktickou část. Cílem diplomové práce bylo nastínit, jaké aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní používají učitelé v málotřídních školách. Ke zhodnocení jsem použila grafy nabízené firmou Survio.Abstract:
THE DISSERTATION IS ORIENTED ON THE USE OF ACTIVITY ELEMENTS IN THE TEACHING OF STARTING READING AND WRITING IN SCHOOL WITH SEVERAL CLASSES. DISSERTATION CONSISTS OF TWO PARTS: THEORETICAL AND PRACTICAL PART. THE AIM OF THE THESIS WAS TO OUTLINE WHAT ACTIVATING ELEMENTS IN THE TEACHING OF ELEMENTARY READING AND WRITING TEACHERS USE IN SEVERAL SCHOOLS. TO EVALUATE I USED THE GRAPHS OFFERED BY FIRM SURVIO …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOUŠKOVÁ, Jitka. \textit{Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole.}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/569j1n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOUŠKOVÁ, Jitka. Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole.. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Distanční výuka žáků se zaměřením na prvopočáteční čtení a psaní
Barbora Panochová -
Prvopočáteční čtení a psaní žáka s odlišným mateřským jazykem
Adéla ŠTEFLOVÁ -
Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní
Kateřina MALINKOVÁ -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová -
Diagnostika čteného textu ve 2. ročníku ZŠ v návaznosti na metody prvopočátečního čtení
Lucie SCHÖNBAUEROVÁ -
Metody kritického myšlení jako aktivizující prvky ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Pavla Grygarová