Jitka HOUŠKOVÁ

Master's thesis

Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole.

Activating elements in the teaching of reading and writing in a particular school.
Abstract:
Diplomová práce je orientovaná na využívání aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole. Práce obsahuje dvě části, teoretickou část a praktickou část. Cílem diplomové práce bylo nastínit, jaké aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní používají učitelé v málotřídních školách. Ke zhodnocení jsem použila grafy nabízené firmou Survio.
Abstract:
THE DISSERTATION IS ORIENTED ON THE USE OF ACTIVITY ELEMENTS IN THE TEACHING OF STARTING READING AND WRITING IN SCHOOL WITH SEVERAL CLASSES. DISSERTATION CONSISTS OF TWO PARTS: THEORETICAL AND PRACTICAL PART. THE AIM OF THE THESIS WAS TO OUTLINE WHAT ACTIVATING ELEMENTS IN THE TEACHING OF ELEMENTARY READING AND WRITING TEACHERS USE IN SEVERAL SCHOOLS. TO EVALUATE I USED THE GRAPHS OFFERED BY FIRM SURVIO …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOUŠKOVÁ, Jitka. Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole.. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/