Specifické způsoby práce s žáky na Základní škole v Krnově (případová studie) – Mgr. Kamila Janáková
Mgr. Kamila Janáková
Bakalářská práce
Specifické způsoby práce s žáky na Základní škole v Krnově (případová studie)
Specific methods of work with pupils at a primary school in Krnov (case study)
Anotace:
Bakalářská práce „Specifické způsoby práce s žáky na Základní škole v Krnově (případová studie)“ pojednává o Základní škole Janáčkovo náměstí 17, která pro práci s žáky využívá několik inovativních forem výuky. Práce je koncipována jako případová studie a je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole jsou čtenáři seznámeni s Krnovem, s danou základní školou a jejím školním vzdělávacím programem. Další …víceAbstract:
Bachelor thesis “Specific methods of work with pupils at a primary school in Krnov (case study)” presents the primary school Janáčkovo náměstí 17, where they work with pupils using some innovative ways. The paper is drawn up as a case study and is divided into four chapters. Chapter one introduces the town Krnov, the school in focus and its education programme. The following two chapters include the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ww3ef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
- Oponent: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková -
Srovnání klimatu třídy tradiční školy a školy s Daltonským plánem
Eva Oborná