Spokojenost zákazníků s platbou pomocí mikrotransakcí v prostředí internetu – Bc. Jan Němec
Bc. Jan Němec
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků s platbou pomocí mikrotransakcí v prostředí internetu
Internet based micropayments and customer satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mikrotransakcemi při prodeji zboží a služeb na internetu, zejména počítačových her. Obsahuje charakteristiku běžně používaných platebních metod včetně jejich výhod a nevýhod. Zaměřuje se na charakteristiku obchodních modelů při prodeji her. Cílem práce je zjistit pomocí dotazníkového šetření, jak zákazníci vnímají použití mikrotransakcí a zda je považují za přínosné ve srovnání …víceAbstract:
This thesis deals with microtransactions when purchasing goods and services on the internet with main focus on videogames. It includes characteristics of business models in videogame sales. The goal of the thesis (using questionnaire) is to determine how customers perceive the usage of microtransactions and if they consider it beneficial in comparison with other forms of payment. The end of the thesis …víceKlíčová slova
mikrotransakce internet videohra platba free to play DLC Microtransactions videogame payment DLC
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h6sw1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání ziskovosti pay-to-play modelů na českém a britském trhu počítačových her s hodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství
David Matušinec -
Gacha system in free-to-play games
Hana Světlíková -
Návrh marketingové komunikace pro uvedení Free to play mobilní hry na český trh
Jan Landsfeld -
Typologie zákazníků free-to-play her
Monika Vyhlídalová -
Vývoj her s implementací free to play platebního modelu na platformě Android
Anton Danilov -
Mikrotransakce ve free-to-play modelech
Dominik Bečka