Samuel Fürst

Bakalářská práce

Tvorba marketingového plánu pro fotbalový tým SK Slavia Praha

Creating a marketing plan for SK Slavia Praha
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je teoretický souhrn marketingového plánu v teoretické části. V praktické části bude rozepsán marketingový plán, který aplikuje fotbalový tým SK Slavia Praha a informace budou poskytnuty přímo z marketingového oddělení klubu. Návrhová část se bude zabývat autorovým pohledem na aplikovaný marketingový plán a jeho poznatky na jeho zlepšení.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to summarize the marketing plan in the theoretical part. In the practical part, the marketing plan will be described, which is applied by the football team SK Slavia Prague and the information will be provided directly from the marketing department of the club. The design part will deal with the author's view of the applied marketing plan and his findings for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management