Potřeby pedagogů 1. stupně ZŠ v kontextu inkluzivního vzdělávání – Sabina ŠŤÁVOVÁ
Sabina ŠŤÁVOVÁ
Diplomová práce
Potřeby pedagogů 1. stupně ZŠ v kontextu inkluzivního vzdělávání
Needs of Pedagogues at Primary School in Context of Inclusive Education
Anotace:
Diplomová práce reflektuje situaci charakterizující situaci učitele 1. stupně základní školy v kontextu uplatňování principů společného vzdělávání. Cílem práce je zachycení vnímání podpory poskytované učitelům, kteří se podílejí na práci s dětmi začleněnými do školní výuky na prvním stupni ZŠ ve vybraném regionu, a identifikace jejich vzdělávacích potřeb (kvalitativní část výzkumu). Zároveň se práce …víceAbstract:
This Diploma thesis reflects the situation characterizing the position of teachers in primary schools in the context of using principles of common education. Therefore, the aim of this thesis is to describe the perception of support for teachers, who work with pupils who are integrated in the schooling process in primary schools in a chosen region, and also to identify the teachers' educational needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Procházka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤÁVOVÁ, Sabina. \textit{Potřeby pedagogů 1. stupně ZŠ v kontextu inkluzivního vzdělávání}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/56hgs0/.
Jak správně citovat práci
ŠŤÁVOVÁ, Sabina. Potřeby pedagogů 1. stupně ZŠ v kontextu inkluzivního vzdělávání. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Osoba se sluchovým postižením v pozici učitele v základní škole speciální
Michaela ČERVENKOVÁ -
České gymnázium v Uherském Hradišti a jeho učitelé v letech 1884-1914
Helena Minaříková -
Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie
Godwin Jude Uchenna Irokaba -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Analýza práce školního speciálního pedagoga v inkluzivní základní škole
Adriana Sedláková -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
David Hrabě
Název
Vložil
Vloženo
Práva