Ing. Ivana Hájková

Diplomová práce

Mystery shopping - projekt pro konkrétní firmu

Mystery shopping - project for the concrete company
Anotace:
Marketingová metoda Mystery Shopping patří v poslední době k velmi oblíbeným metodám, které se v podniku provádějí pomocí fiktivního zákazníka. Práce je věnována právě této metodě ve spojení se školením zaměstnanců pro zlepšení nákupního procesu a lepší komunikaci se stávajícími i novými zákazníky.
Abstract:
One of the most important marketing methods is Mystery Shopping, which is performed by a mystery shopper. Method comes to be very favorite nowadays. Diploma thesis is dedicated to this method. It goes hand in hand with training program of employees for better buying process and also better communication with current and potential customers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní