Mystery shopping - projekt pro konkrétní firmu – Ing. Ivana Hájková
Ing. Ivana Hájková
Diplomová práce
Mystery shopping - projekt pro konkrétní firmu
Mystery shopping - project for the concrete company
Anotace:
Marketingová metoda Mystery Shopping patří v poslední době k velmi oblíbeným metodám, které se v podniku provádějí pomocí fiktivního zákazníka. Práce je věnována právě této metodě ve spojení se školením zaměstnanců pro zlepšení nákupního procesu a lepší komunikaci se stávajícími i novými zákazníky.Abstract:
One of the most important marketing methods is Mystery Shopping, which is performed by a mystery shopper. Method comes to be very favorite nowadays. Diploma thesis is dedicated to this method. It goes hand in hand with training program of employees for better buying process and also better communication with current and potential customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m04y7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-learning ve vzdělávání dospělých
Kamila Kvapilová -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Koučink jako součást rozvoje manažerských kompetencí ve vybrané společnosti
Linda Merklová -
Individuální koučink matek samoživitelek v azylovém domě
Natálie Kováčová -
Koučink jako metoda profesního a osobnostního rozvoje
Tereza Pešová -
Koučink jako metoda profesního a osobnostního rozvoje
Kristýna Elsnerová -
Rozvoj intelektuálního kapitálu firmy (team-building, talent-management, koučink)
Martin Končol