Didaktická hra jako prostředek rozvoje badatelských dovedností – Jana LUKÁŠOVÁ
Jana LUKÁŠOVÁ
Master's thesis
Didaktická hra jako prostředek rozvoje badatelských dovedností
Didactic game as a means of developing research skills
Abstract:
V rámci diplomové práce byly připraveny hry, které budou u žáků rozvíjet badatelské dovednosti, spontánní produkci netradičních řešení, kritické a divergentní myšlení. Teoretická část je zaměřena na podstatu hry a její význam v procesu učení. Pojednává o postupném vývoji teorií her, jejich klasifikaci a vlivu na rozvoj klíčových kompetencí žáka. V rámci diplomové práce bylo připraveno a popsáno celkem …moreAbstract:
Several games were created for this diploma thesis which will extend students' research skills, spontenous production of untraditional results, critical and diverse proces of thinking. The teoretical part is focused on the game plot and its meaning in proces of learning. It describes a gradual invention of game theories, its classification and its impact on developing students key competence. In totall …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2020
- Supervisor: RNDr. Kateřina Trčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUKÁŠOVÁ, Jana. Didaktická hra jako prostředek rozvoje badatelských dovedností. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Chemistry / Ch-Bi 2o zss
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík