Návrh marketingové strategie fitness trenéra – Tomáš Krynský
Tomáš Krynský
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie fitness trenéra
Fitness Trainer Marketing Strategy Proposal
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie. V souladu s tím je stanoven cíl, kterým je zpracování návrhu marketingové strategie vybranému fitness trenérovi. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickému vymezení pojmů, které souvisí s online marketingem a marketingovou strategií. Ve druhé a třetí části jsou získané znalosti aplikovány v praxi. Je proveden hloubkový …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is marketing strategy. Accordingly, the objective is set, which is to develop a marketing strategy proposal to the selected fitness trainer. The thesis is divided into three parts. The first part is devoted to the theoretical definition of concepts related to online marketing and marketing strategy. In the second and third part the acquired knowledge is applied in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149363
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedúci: Alan Panec
- Oponent: Irena Durdová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi