Space management vybrané obchodní jednotky – Lenka PEŠKOVÁ
Lenka PEŠKOVÁ
Bakalářská práce
Space management vybrané obchodní jednotky
Space management of a retail unit
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá space managementem obchodní jednotky Kaufland v Jindřichově Hradci. V teoretické části popisuje také category management, jeho části, výhody a bariéry. Krátce je zde zmíněno něco o merchandisingu, zejména o jeho taktikách nebo umístění zboží v regálech. Důležitou složku hraje atmosféra nakupování. V práci je také popsáno, jak ovlivní zákazníky nejen hudba a vůně, ale …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the space management. It also describes the category management, its parts, benefits and barriers. It is stated shortly something about merchandising, especially about his tactics or the placing of goods on the shelves. An important component plays an atmosphere of shopping. You will learn how to operate the customer not only music or smell, but also the colors and lighting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Zveřejnit od: 5. 9. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠKOVÁ, Lenka. Space management vybrané obchodní jednotky. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Workoholismus a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Kristina Petrášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva