Lenka PEŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Space management vybrané obchodní jednotky
Space management of a retail unit
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá space managementem obchodní jednotky Kaufland v Jindřichově Hradci. V teoretické části popisuje také category management, jeho části, výhody a bariéry. Krátce je zde zmíněno něco o merchandisingu, zejména o jeho taktikách nebo umístění zboží v regálech. Důležitou složku hraje atmosféra nakupování. V práci je také popsáno, jak ovlivní zákazníky nejen hudba a vůně, ale …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the space management. It also describes the category management, its parts, benefits and barriers. It is stated shortly something about merchandising, especially about his tactics or the placing of goods on the shelves. An important component plays an atmosphere of shopping. You will learn how to operate the customer not only music or smell, but also the colors and lighting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2014
Accessible from:: 5. 9. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEŠKOVÁ, Lenka. \textit{Space management vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/56o7cb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PEŠKOVÁ, Lenka. Space management vybrané obchodní jednotky. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights