Distribučné kanály vo vybranom hoteli – Bc. Filip Žbodák
Bc. Filip Žbodák
Bakalářská práce
Distribučné kanály vo vybranom hoteli
Distributive channels in the selected hotel
Abstract:
This bachelor dissertation is devoted to the analysis of distribution channels of a selected hotel, which the hotel uses to offer and present its services. The distribution tools are compared and their effectiveness for the economic profit of the hotel is evaluated.The theoretical part focuses on the definition of the term marketing and related terms in relation to the topic of the bachelor dissertation …víceAbstract:
Bakalárska práca sa venuje analýze distribučných kanálov vybraného hotela, ktoré hotel využíva na ponúkanie a prezentovanie svojich služieb. Nástroje distribúcie sú porovnané a zhodnotená je ich efektivita pre ekonomický zisk hotela. Teoretická časť práce sa zameriava na vymedzenie pojmu marketing a na pojmy s ním súvisiace, vo vzťahu k téme bakalárskej práce. Osobitná pozornosť je venovaná marketingovému …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/k40p2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽBODÁK, Filip. \textit{Distribučné kanály vo vybranom hoteli}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/56plz7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of effectiveness of distribution channels in chosen hotel
Barbora Bašková -
Efficiency of logistics processes in a distribution system
Oldřiška Brožková -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
Sabina Štefková -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Paulína Mičová -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch
Kristína Bečárová -
Využití komunikačního mixu u subjektu cestovního ruchu
Andrea Kohútová -
Projekt vytvoření marketingové strategie ve vybraném podniku cestovního ruchu
Zuzana Nyulásziová