Využití sociálních médií v marketingu bojových sportů – Filip Šindelka
Filip Šindelka
Bakalářská práce
Využití sociálních médií v marketingu bojových sportů
Use of social media in martial arts in marketing
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing sociálních sítí v oblasti bojových sportů, konkrétně na vybranou organizaci OKTAGON MMA, která pořádá galavečery bojových sportů. Hlavním cílem práce je zjistit jak se daná organizace chová na sociálních sítích, primárně Instagramu. Praktická část se věnuje využívání sociálních sítí organizace, dále následuje obsahová analýza na Instagramu zaměřená na typy …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on social media marketing in the field of combat sports, specifically on the selected organization OKTAGON MMA, which organizes gala events in combat sports. The main aim of the thesis is to find out how the organization behaves on social networks, primarily Instagram. The practical part focuses on the organization’s social media usage, followed by a content analysis on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15041
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Lisa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Internet Marketing
Kamil Koštiál
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024