Funkční gramotnost v kontextu českého prostředí – Bc. Pavla PEŠKAROVÁ
Bc. Pavla PEŠKAROVÁ
Diplomová práce
Funkční gramotnost v kontextu českého prostředí
Functional Literacy in the Context of Czech Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá funkční gramotnosti. Vymezuje, co pojem funkční gramotnost znamená, a pokouší se najít odpověď na otázku, jak je na tom s funkční gramotností český národ. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je vysvětlen rozdíl mezi pojmy gramotnost a funkční gramotnost. Dále tato část představuje různé složky a modely funkční gramotnosti, faktory …víceAbstract:
This thesis deals with functional literacy. It defines what the term functional literacy means and tries to find an answer to the question as to how functional literacy Czech nation. The work is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part explains the difference between the concepts of literacy and functional literacy. This section also presents the various components and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2014
Zveřejnit od: 4. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠKAROVÁ, Pavla. Funkční gramotnost v kontextu českého prostředí. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 7. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / český jazyk - výtvarná výchova (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků
Andrea PALIČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Daňová gramotnost obyvatelstva České republiky
Jan Osička -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Návrh a realizace vzdělávacích lekcí se zaměřením na rozvoj dokumentové gramotnosti: Implementace dokumentové gramotnosti do vzdělávacích aktivit Městské knihovny Polička
Klára Kašparová -
Cesty ke zvyšování funkční gramotnosti dospělých
Veronika Trochtová -
Možnosti utváření funkční gramotnosti na základní škole
Sabina PLŠKOVÁ