Bc. Pavla PEŠKAROVÁ

Diplomová práce

Funkční gramotnost v kontextu českého prostředí

Functional Literacy in the Context of Czech Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá funkční gramotnosti. Vymezuje, co pojem funkční gramotnost znamená, a pokouší se najít odpověď na otázku, jak je na tom s funkční gramotností český národ. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je vysvětlen rozdíl mezi pojmy gramotnost a funkční gramotnost. Dále tato část představuje různé složky a modely funkční gramotnosti, faktory …více
Abstract:
This thesis deals with functional literacy. It defines what the term functional literacy means and tries to find an answer to the question as to how functional literacy Czech nation. The work is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part explains the difference between the concepts of literacy and functional literacy. This section also presents the various components and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2014
Zveřejnit od: 4. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PEŠKAROVÁ, Pavla. Funkční gramotnost v kontextu českého prostředí. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 7. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta