Andrea PALIČKOVÁ

Bakalářská práce

Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků

The level of reading literacy as a success factor pupils in school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností jako faktorem školní úspěšnosti. Teoretická část objasňuje pojmy dané problematiky, a to gramotnost, funkční gramotnost, oblasti funkční gramotnosti, čtenářskou gramotnost a faktory, které ji ovlivňují, dále čtenářské dovednosti, čtenářské kompetence, čtenářské strategie a z metod výuky se věnujeme metodám kritického myšlení. Empirická část se …více
Abstract:
This thesis deals with reading literacy as success factor pupils in school. The theoretical part explains the terms of the issue, namely literacy, functional literacy, kinds of functional literacy, reading literacy and factors that influence it, next reading skills, reading competencies, reading strategies and from the methods of teaching we deal with the methods of critical thinking. The empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PALIČKOVÁ, Andrea. Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání