Fundraising občanského sdružení Zdravotní klaun na internetu – Michal ŠICHTANC
Michal ŠICHTANC
Bakalářská práce
Fundraising občanského sdružení Zdravotní klaun na internetu
Online Fundraising of Non-governmental Organization Zdravotní Klaun
Anotace:
Cílem práce je zpracovat možnosti využití internetu k fundraisingu neziskových organizací. Teoretická část obsahuje základní dělení fundraisingu, úvod do online fundraisingu, využití internetu k fundraisingu a platební metody. Praktická část se věnuje představení občanské-ho sdružení Zdravotní klaun, jehož online fundraising je podroben analýze. Na základě výsledků obou částí práce je vypracováno doporučení …víceAbstract:
The goal of this work is to analyse the possibilities of using the Internet for non-profit or-ganizations? fundraising. The theoretical part includes basic summary of fundraising, an introduction to online fundraising, usage of Internet for fundraising and payment methods. The practical part introduces civic association Zdravotní klaun, whose online fundraising is analysed. Based on the work?s both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠICHTANC, Michal. Fundraising občanského sdružení Zdravotní klaun na internetu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online fundraisingové nástroje pro neziskové organizace
Kateřina KOŠŤÁLKOVÁ -
Online marketing vybraného podniku/značky
Wanda Lesley Ann Špániková -
Metody získávání finančních a jiných prostředků se zaměřením na Fundraising
Marie DAŘÍČKOVÁ -
Metody statistického výkaznictví soukromého dárcovství vybraných členských států Výboru pro rozvojovou pomoc OECD
Simona PATHOVÁ -
Metody fundraisingu a jejich využití v NNO v Moravskoslezském kraji
Regína TISOŇOVÁ -
Dárcovství krve
Zdeňka Janková -
Dárcovství jako metoda získávání finančních prostředků neziskových organizací v Moravskoslezském kraji
Jana KNĚZKOVÁ