Spotřebitelská kompatibilita v partnerském životě – Kateryna Martiushenko
Kateryna Martiushenko
Diplomová práce
Spotřebitelská kompatibilita v partnerském životě
Brand compatibility in partner life
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním spotřebitelské kompatibility v partnerském životě a jejím vlivem na životní spokojenost partnerů. Cílem práce je zjistit, jak se projevuje spotřebitelská kompatibilita v partnerském životě a jaký je její vliv na životní spokojenost jednotlivce a blahobyt ve vztahu. Zároveň předpokládám, že proměna síly vlivu ve vztahu dokáže ovlivnit preference partnera a následně …víceAbstract:
This master thesis investigates brand compatibility in partner life and its influence on partners' life satisfaction. The aim of the thesis is to find out how consumer compatibility manifests itself in partner life and what its influence is on individual life satisfaction and relationship well-being. There is also a hypothesis that changing the power of influence in a relationship can affect partner …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88594
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Metody měření relativní síly vlivu vysvětlujících proměnných v ekonometrických modelech
Monika Stanová -
Vazba v dospělosti, vytváření alternativních plánů a nevěra v partnerských vztazích
Michaela Jagusztynová -
Analýza vlivu pronatalitní politiky na porodnost a plodnost v Rusku v letech 2007-2017
Ondřej Šrámek -
Analýza obnovy zemědělského sektoru v Československu po druhé světové válce v rámci dvouletého hospodářského plánu
Oskar Kulhánek -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Lucie Karlíková -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
Valentina Malievskaia