Karady Karady
Bakalářská práce
Marketingový mix pro malovinaře
Marketing mix for a small winemaker
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována návrhu marketingového mixu pro malovinaře. V první části práce jsou definovány pojmy spojené s marketingovým mixem a trhu. Druhá část práce se zabývá analýzou současné situace malovinaře Lukáše Mudrycha. V závěru jsou vytvořené návrhy řešení konkrétního marketingového mixu z analýz SWOT, SLEPT a marketingového výzkumu.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the design of a marketing mix for a small-scale winemaker. In the first part of the thesis, the concepts related to marketing mix and market are defined. The second part of the thesis deals with the analysis of the current situation of a small-scale winemaker Lukáš Mudrych. In the conclusion, proposals for a specific marketing mix solution are made from SWOT and SLEPT …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/liq3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lena Malačka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Barbora Havrdová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht -
Marketingový mix v podniku
Pavla Slezáková -
Marketingový mix projektu Krásný svět
Andrea Kleinová -
Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace
Marcel VACULA -
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Peter LUKÁČ