Karady Karady

Bakalářská práce

Marketingový mix pro malovinaře

Marketing mix for a small winemaker
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována návrhu marketingového mixu pro malovinaře. V první části práce jsou definovány pojmy spojené s marketingovým mixem a trhu. Druhá část práce se zabývá analýzou současné situace malovinaře Lukáše Mudrycha. V závěru jsou vytvořené návrhy řešení konkrétního marketingového mixu z analýz SWOT, SLEPT a marketingového výzkumu.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the design of a marketing mix for a small-scale winemaker. In the first part of the thesis, the concepts related to marketing mix and market are defined. The second part of the thesis deals with the analysis of the current situation of a small-scale winemaker Lukáš Mudrych. In the conclusion, proposals for a specific marketing mix solution are made from SWOT and SLEPT …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/liq3l/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lena Malačka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management