Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace – Bc. Marcel VACULA
Bc. Marcel VACULA
Bakalářská práce
Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace
Marketing mix of company Funny Sport with an accent to marketing communication.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza dosavadního marketingového mixu firmy Funny Sport a návrh mixu nového. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách malého podniku Funny Sport s.r.o. V první části jsou rozpracována teoretická východiska týkající se marketingového strategického plánování a marketingového mixu. Využity jsou konkrétní metody k sestavení situační analýzy. Dále jsou rozebrány jednotlivé …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis of current marketing mix of company Funny Sport and proposal of a new mix. Bachelor thesis is worked out under conditions of a small company Funny Sport Ltd. In the very first part there are theoretical data elaborated relating to marketing strategic planning and marketing mix. Particular methods are used to set situation analysis. Furthermore, there are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
13696
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACULA, Marcel. \textit{Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/4jx9og/.
Jak správně citovat práci
VACULA, Marcel. Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta