Karady Karady

Bachelor's thesis

Marketingový mix pro malovinaře

Marketing mix for a small winemaker
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována návrhu marketingového mixu pro malovinaře. V první části práce jsou definovány pojmy spojené s marketingovým mixem a trhu. Druhá část práce se zabývá analýzou současné situace malovinaře Lukáše Mudrycha. V závěru jsou vytvořené návrhy řešení konkrétního marketingového mixu z analýz SWOT, SLEPT a marketingového výzkumu.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the design of a marketing mix for a small-scale winemaker. In the first part of the thesis, the concepts related to marketing mix and market are defined. The second part of the thesis deals with the analysis of the current situation of a small-scale winemaker Lukáš Mudrych. In the conclusion, proposals for a specific marketing mix solution are made from SWOT and SLEPT …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lena Malačka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Institute of Hospitality Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing a management