Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity – Bc. Renata Brixí
Bc. Renata Brixí
Bakalářská práce
Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity
Motivation system of call center specialized for increase of productivity
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na problematiku, které muselo čelit vybrané pražské call centrum. Dva roky starý odměňovací systém v telemarketingové firmě způsobil odchody kvalitních a zaučených operátorů, demotivaci nových operátorů a celkové narušení firmy. V praktické části budou rozebrány možné změny ke zlepšení podmínek a spokojenosti na straně operátorů i na straně vedení firmy. Zlepšení …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issues that confront the prague call center has to focus. Two years old rewarding system in this Company causes leaving of quality and trained operators, new operators are demotivated and the balance of company is overall disrupted. In the practical part will be prepare amendments to improve conditions and satisfaction of operators and company management as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/slok8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An integration of automated call center into a SAP system
Michaela Horváthová -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Motivační systém call centra
Gabriela Šmardová -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Systém hodnocení pracovníků call centra
Aleš Ventura -
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová -
Systém odměňování zaměstnanců v call centru
Jana Hradilová -
Motivační systém call centra
Gabriela Šmardová