Radka Šmejkalová

Bachelor's thesis

Vnímání značky Danone

Danone brand perception
Anotácia:
Cílem mé práce bylo zjistit, jak konzumenti mléčných výrobků vnímají značku Danone. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a části praktické. Teorie vysvětluje základní pojmy a v praktické části jsou vyhodnoceny výsledky mého šetření.
Abstract:
The target of my work is to find out consumer opinion of Danone dairy products. My work is divided into two parts - theoretical and practical one. The first part is focused on explaining fundamental terms. The second part evaluates results of the consumer investigation.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedúci: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Miluše Tůmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22815

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management