Radka Šmejkalová
Bachelor's thesis
Vnímání značky Danone
Danone brand perception
Anotácia:
Cílem mé práce bylo zjistit, jak konzumenti mléčných výrobků vnímají značku Danone. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a části praktické. Teorie vysvětluje základní pojmy a v praktické části jsou vyhodnoceny výsledky mého šetření.Abstract:
The target of my work is to find out consumer opinion of Danone dairy products. My work is divided into two parts - theoretical and practical one. The first part is focused on explaining fundamental terms. The second part evaluates results of the consumer investigation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22815
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedúci: Dagmar Skokanová
- Oponent: Miluše Tůmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22815
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková