Tanečně-pohybová terapie v procesu edukace žáků speciální třídy a její vliv na rozvoj osobnosti a socializace – Mgr. Lucie Misařová
Mgr. Lucie Misařová
Diplomová práce
Tanečně-pohybová terapie v procesu edukace žáků speciální třídy a její vliv na rozvoj osobnosti a socializace
Dance-movement therapy in education of children with special needs and the influence on personality and social developement
Anotace:
Diplomová práce pojednává o tanečně-pohybové terapii v procesu edukace žáků speciální třídy. Je rozdělena do pěti kapitol. Součástí teoretické části je vymezení pojmů pohyb, tanec a terapie, ale i vývoj, podstata a aplikace tanečně-pohybové terapie. Cílem praktické části je zjistit vliv pohybu a tance na rozvoj osobnosti a socializace žáků, srovnání tanečního kroužku ve speciální třídě s realizací …víceAbstract:
Diploma thesis deals with dance movement therapy in process of special education. It's devided into five chapters. Movement, dance, therapy, but also development, principle and aplication of dance movement therapy is a part of theory. Point of practise part is to find influence of movement and dance on childern's progress of personality and socialization, confrontation dance course at special vlase …víceKlíčová slova
Tanečně-pohybová terapie pohyb tanec terapie aplikace v praxi rozvoj osobnosti a socializace taneční kroužek proces edukace žáci s postižením Dance-movement therapy dance movement therapy aplication in practise personality and socialization development dance group process of education students with special educational needs
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bg04o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MISAŘOVÁ, Lucie. \textit{Tanečně-pohybová terapie v procesu edukace žáků speciální třídy a její vliv na rozvoj osobnosti a socializace}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/57ax5h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Tomáš WALOSZEK -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Vzdelávanie a rozvoj stredného personálu vo veterinárnej praxi: analýza vzdelávacích potrieb
Martin Fico -
Osobnost v kontextu komunikace a socializace u adolescentů se sluchovým postižením
Edita Zvonková