Projekt zvýšení konkurenční schopnosti Lékárny U Radnice ve Valašských Kloboukách využitím nástrojů marketingového mixu – Bc. Vladimíra SLOVÁKOVÁ
Bc. Vladimíra SLOVÁKOVÁ
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenční schopnosti Lékárny U Radnice ve Valašských Kloboukách využitím nástrojů marketingového mixu
Projet of Competition Advacement of Lékárna u Radnice in Valašské Klobouky with the Usage of Marketing Implements
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury a je věnována konkurenci, konkurenční schopnosti, analýze marketingového prostředí a dále jednotlivým nástrojům marketingového mixu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a její konkurenční schopnosti, dále je popsáno marketingové prostředí lékárny a využívání …moreAbstract:
The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on studies relevant literature, who is devoted to competition, competitiveness, analysis of marketing environment and individual marketing mix instruments. The practical part deals with analysis of the current state of the company and its competitive ability, as described of pharmacy marketing environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLOVÁKOVÁ, Vladimíra. \textit{Projekt zvýšení konkurenční schopnosti Lékárny U Radnice ve Valašských Kloboukách využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/57ii5a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLOVÁKOVÁ, Vladimíra. Projekt zvýšení konkurenční schopnosti Lékárny U Radnice ve Valašských Kloboukách využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová