Podmínky a faktory vstupu na trh pro malé a střední podnikatele v České republice v období 2004–2017 – Veronika Širlová
Veronika Širlová
Bakalářská práce
Podmínky a faktory vstupu na trh pro malé a střední podnikatele v České republice v období 2004–2017
Conditions and factors of entry for small and medium enterprises in the Czech Republic in 2004-2017
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podmínkami a faktory vstupu na trh pro malé a střední podnikatele v České republice v souvislosti se vstupem do Evropské unie. Práce analyzuje rok 2002, z důvodu návaznosti informací a zdůraznění rozdílů před a po vstupu České republiky do Evropské unie, dále rok 2007 a nakonec rok 2017. Zkoumanou hypotézou práce je výrok, že podnikatelské prostředí se v souvislosti se vstupem …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the conditions and factors of market entry for small and medium-sized entrepreneurs in the Czech Republic in connection with the accession to the European Union. The work analyzes the year 2002, in order to collect information and to emphasize the differences before and after the Czech Republic's accession to the European Union, then in 2007 and finally in 2017. The hypothesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Josef Klement
- Oponent: Adéla Zubíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV