Lucie Vokáčová
Master's thesis
E-commerce a sociální sítě v malých podnicích
E-commerce and social networks in small businesses
Abstract:
V diplomové práci se zaměřuji na oblast e-commerce v malých podnicích v souvislosti s e marketingem a sociálními sítěmi. První kapitola je zaměřena na marketingové procesy a možnosti využívání Internetu v malých podnicích. Ve druhé kapitole se zabývám pravidly tvorby webových stránek firmy, internetovými nástroji na podporu webové prezentace (Google Analytics) a optimalizací pro vyhledávače (SEO). …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on e-commerce in small businesses in connection with marketing and social networks. The first chapter focuses on the marketing processes and the possibility of use of the Internet in small businesses. In the second chapter I deal with the rules of creation of the corporate website, I describe several Internet tools to promote the website (Google Analytics) and deal with search …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29525
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2012
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Tomáš Kubálek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social media communication
Olugbenga Ayodeji Tanimomo -
Benefits and drawbacks of business promoting through social media
Aishat Abdul -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Propagace drobné firmy na sociálních sítích
Kristýna Pochopová -
Modelling small-RNA binding using Convolutional Neural Networks
Eva Klimentová -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Zuzana Králová