Komunikace a spolupráce v malém autoservisu – Bc. David Suchánek
Bc. David Suchánek
Master's thesis
Komunikace a spolupráce v malém autoservisu
Communication and cooperation in a small service
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace a spolupráce v konkrétním podniku za pomocí metody benchmarkingu a dotazníkového šetření. Cílem práce je identifikovat nedostatky, resp. návrhy na zlepšení, jež jsou uplatnitelné v praxi. V prvních kapitolách jsou popsána teoretická hlediska řízení malých podniků, organizační struktura a komunikace ve vybraném podniku. V další části jsou již popsány jednotlivé …moreAbstract:
This diploma thesis analyse communication and cooperation in a specific company. The aim of the thesis is to identify the weaknesses and find out useful solutions which might be implemented into business, using benchmarking method and a questionnaire. The first chapters describe the theoretical aspects of leadership, structure and a communication in small businesses in general. The others describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Karel Pavlica, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Guest service Mezinárodního festivalu Divadlo v Plzni
Anna Burianová -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
Jakub Heráň -
Customer service ve vybraném podniku
Tereza Kalíková -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jana Miklášová -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights