František Vondrák

Bakalářská práce

The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software

Efektivita programaticky nakupované reklamy vs. Google Display Network v kontextu B2B
Anotace:
Efektivita programatické reklamy oproti síti Google Display Network v kontextu B2BZobrazovací reklama představuje přibližně 50 % celkových výdajů na online reklamu, což z ní činí, ne-li nejdůležitější kanál pro budování povědomí o značce a generování potenciálních zákazníků. Cílem této práce je proto zjistit, která ze dvou nejoblíbenějších technologií používaných pro zobrazovací reklamu - programmatic …více
Abstract:
Display advertising represented approximately 50% of the overall online advertising spend, making it, if not the most critical channel for building brand awareness and generating leads. This thesis thus aims to find out which one of the two most popular technologies used for display advertising – programmatic and Google Display Network is more effective at delivering better digital marketing performance …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89960