Mateřská škola jako podnětné prostředí pro vstup dítěte do základní školy – Bc. Terezie Součková
Bc. Terezie Součková
Bachelor's thesis
Mateřská škola jako podnětné prostředí pro vstup dítěte do základní školy
Kindergarten as inspiring environment for the child's entry to primary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá podnětným prostředím v mateřské škole a jeho vlivem na rozvoj jedince. Charakterizuje podnětnost prostředí mateřské školy se zvláštním zřetelem na přípravu pro vstup dítěte do základní školy. Pozornost je věnována školní zralosti i školní připravenosti ve všech dimenzích, a to v kontextu vlivu podnětného prostředí. Výzkumné šetření je věnováno hodnocení současného stavu podnětnosti …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the challenging environment in the kindergarten and its influence on the development of the individual. It depicts the inspiring kindergarten environment with special emphasis on preparing for the child's entry to primary school. Attention is paid to school maturity and school readiness in every respect, ragarding the effect of the stimulating environment. This research …viacKľúčové slová
Mateřská škola podnětnost mateřské školy dítě předškolního věku učitel mateřské školy rozvoj dítěte školní zralost školní připravenost vstup do základní školy Kindergarten inspiring kindergarten preschool age child kindergarten teacher child development school maturity school readiness entry to primary school
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/laaai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedúci: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Vstup dítěte do první třídy pohledem otců
Zora Pardyová -
Připravenost předškoláků na vstup do základní školy
Petra Kochová -
Spolupráce mateřské a základní školy při přípravě předškolních dětí na vstup do základní školy.
Ilona ŠOLLAROVÁ -
Vstup žáka s vývojovou dysfázií do základního vzdělávání
Leona Todtová -
Příprava dítěte na vstup do základní školy v perspektivě rodičů
Klára Konečná -
Připravenost dítěte pro vstup do základní školy
Romana VŠIANSKÁ -
Analýza přípravy dítěte na vstup do základní školy
Eliška HAVALOVÁ -
Příprava dítěte v domácím prostředí zaměřená na vstup do základní školy
Iveta Ondruchová