Podpora oslabených řečových dovedností u dítěte se zdravotním znevýhodněním v předškolním věku – Bc. Monika Hessová
Bc. Monika Hessová
Bakalářská práce
Podpora oslabených řečových dovedností u dítěte se zdravotním znevýhodněním v předškolním věku
Support for impaired speech skills in children with disabilities in preschool age
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na podporu rozvoje oslabených řečových dovedností u dítěte se zdravotním znevýhodněním v předškolním věku. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. Věnují se definicím a vymezením pojmů komunikace, ontogeneze řeči, narušená komunikační schopnost u dětí, dítě se zdravotním znevýhodněním v předškolním věku. Třetí …víceAbstract:
The bachelor´s work is focused on supporting the development of impaired speech skills in a child with a disability in kindergarten. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is elaborated in the first two chapters. They deal with the definition and definition of terms of commumication, speech ontogenensis, examples of communication disorders, a child with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zempd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. et Mgr. Kateřina Heislerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Proces vyrovnávání se rodin s narozením dítěte se závažným zdravotním postižením
Vendula HANUŠOVÁ -
Formální a neformální péče o děti se zdravotním postižením
Tereza Šimečková -
Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením
Petra Fráňová -
Projekt fyzické bezpečnosti objektu Domova pro osoby se zdravotním postižením Vilík Cheb
Sebastián Kuhn -
Analýza příkladů procesu vyrovnávání se rodiny s narozením a následnou péčí o dítě se závažným zdravotním postižením
Jana NÁVRATOVÁ -
Forbidden Love? The Representation of Consensual Relationships Involving a Person with a Disability in South Korean Screen Culture: Oasis and Extraordinary Attorney Woo (Episode 10)
Eva DOLEŽALOVÁ -
Dialogue-based Exploration of Graphics for Users with a Visual Disability
Jaromír Plhák