Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby – Natálie ŠTEFANOVÁ
Natálie ŠTEFANOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Factors influencing consumer decision-making process when purchasing chosen goods or services
Anotácia:
Tato bakalářská práce řeší zákazníka a faktory, které ho při nákupu eurovíkendu ovlivňují. Teoretická část popisuje zákazníka, nákupní chování, ovlivňující faktory a dále cestovní ruch, nabídku eurovíkendů a současnou situaci. Cílem práce je prozkoumání faktorů ovlivňujících nákup. Splněním tohoto cíle se zabývá praktická část zaměřená na mladé lidi ve věku 18 - 26 let. Ke splnění cíle bylo použito …viacAbstract:
This bachelor thesis focus on customer and factors which affects customer during the purchasing an euroweekend. The theoretical part is describing a customer, customer behavior, influencing factors and among others the tourism, euroweekend offers and current situation. The purpose of this thesis is to explore the factors which affects the purchase. To meet this objective, there is a practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEFANOVÁ, Natálie. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/586gtp/.
Jak správně citovat práci
ŠTEFANOVÁ, Natálie. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje
Arseniy Moseychuk -
Faktory ovlivňující poptávku po železniční a autobusové přepravě na rameni Brno - Praha (spotřebitelské šetření)
Vít Blažek -
Analýza faktorů ovlivňujících finanční výkonnost podniků na základě výsledků dotazníkového šetření
Juraj Šiška -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující spolupráci obcí v České republice (case study)
Luboš Šůstek -
Faktory ovlivňující integraci osob na dávkách hmotné nouze
Barbora Matoušková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková