Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty – Zuzana Nosková
Zuzana Nosková
Diplomová práce
Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
Guerilla marketing and its legal and advertising aspects
Anotace:
Tématem této diplomová práce je "Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty". Guerilla marketing je druh marketingového nástroje používaný při netradičních, inovativních a někdy až šokujících reklamních kampaních. Součástí práce je analýza právního prostředí upravující tuto oblast. Právní úprava reklamy v českém právním řádu spadá jak pod veřejnoprávní, tak i soukromoprávní regulaci. V rámci …víceAbstract:
The theme of this thesis is "Guerilla marketing and its legal and advertising aspects". Guerilla marketing is a type of marketing tool used for nontraditional, innovative and sometimes shocking advertising campaigns. This thesis contains an analysis of the legal environment regulating this subject. Legal regulation of advertisement in the Czech Republic is a part of both the public and private law …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura
Eliška Janáková -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU
Martin Kovařík -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Práce z domova a možnosti jejího využití v prostředí komunikačních agentur České republiky
Renata Dusbabová -
Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG
Veronika Tomanová -
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Jiří Hölbling -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický