Green Marketing - a Case for Electric Vehicles – Maya Humbatova
Maya Humbatova
Master's thesis
Green Marketing - a Case for Electric Vehicles
Zelený Marketing: Elektrické Automobily
Anotácia:
Od nástupu "Velké deprese" v rámci finanční a ekonomické krize v letech 2008 až 2009 a v důsledku prohlubování krize eurozóny vyvstává čím dál více otazníků nad omezenou kapacitou lidského rozvoje. V akademické sféře vzkvétá teorie trvale udržitelného rozvoje představující komplexní přístup ke společenské, ekonomické a institucionální sféře. Tato práce zkoumá paradigma zvané "zelený marketing" (Green …viacAbstract:
Afterwards the last 'Great Depression' of the years 2008-2009, and the deepening of the Euro-zone crisis more and more ideas evolve around the limited capacities of our development. Sustainable development as an approach to social, economic, and institutional realities is flourishing amongst the scholars. The master thesis investigates the paradigm called Green Marketing with its possibilities as well …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2014
- Vedúci: Gina Cook
- Oponent: Aleš Lisa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Ekologický marketing
Radek Neznaj -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Ekologická udržitelnost kulturních eventů se zaměřením na marketing
Barbora Svorová -
Ekologický marketing v oblasti prodeje ovoce a zeleniny
Helena Babůrková -
Green Marketing
Šárka Mokrá -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Green marketing
Michal Papáček