Vnímání firemního stylu a kultury v České republice – Jiří Kyncl
Jiří Kyncl
Bakalářská práce
Vnímání firemního stylu a kultury v České republice
Apprehension of corporate identity and culture in the Czech republic
Anotace:
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Tomáš Vilím
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
Jiří Krov -
Firemní kultura a interní komunikace v podniku FOTEX ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o.
Radka Říšská -
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
Úloha a význam dobrovolnictví ve společnosti Siemens Česká republika
Andrea Pudichová -
Vliv nízké nezaměstnanosti v České republice na firemní nábor pracovníků.
Jan Žaitlik -
Vliv nízké nezaměstnanosti v České republice na firemní nábor pracovníků.
Vojtěch Joklík -
Vývoj spoločnosti O2 Česká republika a.s. na telekomunikačnom trhu
Matej Broniš -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová