Jiří Kyncl

Bakalářská práce

Vnímání firemního stylu a kultury v České republice

Apprehension of corporate identity and culture in the Czech republic
Anotace:
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Tomáš Vilím

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6068