Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen – Tatiana Taran
Tatiana Taran
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen
Analysis of marketing strategy of X5 Retail group in Russian market with a focus on a particular type of store
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma „Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen“ je analyzovat konkurenční prostředí diskontní prodejny „Pyaterochka” a zjistit, jestli je zvolená marketingová strategie efektivní, případně doporučit změny pro její zlepšení. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu a tvorby marketingové …moreAbstract:
The aim of the thesis “Analysis of marketing strategy of X5 Retail group in Russian market with a focus on a particular type of store” is to examine the current situation of the discount store “Pyaterochka”, to find out if its marketing strategy is effective and to propose some changes to improve it. The first part of the work is aimed at theoretical overview of the marketing and creating marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72396
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2018
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Soňa Gullová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TARAN, Tatiana. \textit{Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/58j8uo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu
Tomáš Slavíček -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic
Ksenia Sychevskaya