Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga – Daniela CHMELOVÁ
Daniela CHMELOVÁ
Bakalářská práce
Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga
Support measures used in inclusive education in elementary school with focus on work of teatcher´s assistant.
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá podpůrnými opatřeními využívanými v inkluzivním vzdělávání na základní škole. Zaměřuje se na práci asistenta pedagoga s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Bakalářská práce je tvořena ze dvou hlavních částí - teoretických východisek a praktické části. V rámci teoretických východisek vymezuje na podkladě odborných zdrojů a školské legislativy koncept inkluze …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with support measures used in inclusive education at elementary schools. The main focus of the thesis is on the work of the assistant teacher with students with special educational needs. The thesis consists of two parts, the theoretical background and the practical part. The theoretical background defines the concept of inclusion, system of support measures, counselling institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHMELOVÁ, Daniela. \textit{Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/58kxyz/.
Jak správně citovat práci
CHMELOVÁ, Daniela. Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 4. 2022