Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Nikola Kyllarová
Nikola Kyllarová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podniku. První částí je teoretická část, která je zaměřena na teoretické poznatky související s touto prací, a také navazuje na část praktickou. Dále následuje praktická část, která se věnuje představení podniku a dále obsahuje analýzu marketingové komunikace, Porterův model pěti sil, marketingový výzkum ve formě dotazníkového …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of a selected company. The first part is the theoretical part, which is focused on theoretical knowledge related to this work and then follows the practical part. The next is practial part, which is focused on the introduction of the company and contains an analysis of marketing communication, Porter's five-force model, marketing …víceKlíčová slova
marketingová komunikace analýza marketingové komunikace marketingový komunikační mix trendy v marketingové komunikaci Porterův model pěti sil marketingový výzkum SWOT analýza návrh na zlepšení stávajícího stavu marketing communication analysis of marketing communication marketing communication mix trends in marketing communication Porter's five-forces model marketing research SWOT analysis proposal to improve the current situation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.
Alena Říčková -
Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University
Viet Linh Vu -
The situation of young farmers in the Czech Republic under the perspectives of the Common Agricultural Policy
Martin Štolc -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kyllarová, N.
21. 4. 2022
Kyllarová, N.
21. 4. 2022
Tvrzník, P.
22. 5. 2022
Jeřábek, T.
9. 5. 2022