Bc. Štěpánka ŠTĚRBOVÁ

Diplomová práce

Marketingové řízení neziskové organizace

Marketing management of a non-profit organization
Anotace:
Diplomová práce na téma Marketingové řízení neziskové organizace se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu. Autorka si vybrala organizaci Junák - český skaut, středisko Rožmitál pod Třemšínem, z. s. Diplomová práce je rozdělena do 7 kapitol. První tři kapitoly práce jsou zaměřeny na teorii související s marketingem, neziskovým sektorem a marketingovým řízením. Následně je v práci představena organizace …více
Abstract:
The thesis on the topic Marketing management of a non-profit organization is focused on the marketing plan creation. The author chose the non-profit organization Junák - Czech Scout Association, seated in Rožmitál pod Třemšínem. The diploma thesis is divided into seven chapters. The first three chapters focus on marketing related theory, non-profit sector and marketing management. Subsequently the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚRBOVÁ, Štěpánka. Marketingové řízení neziskové organizace. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management