Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media – Gustav Hrušovský
Gustav Hrušovský
Diplomová práce
Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
Analysis of marketing mix of advertising agency FILIP Media
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu dané reklamní agentury. Kromě základních 4P(Product, Price, Place, Promotion) obsahuje i další 3P (Personnel, Process, Physical evidence), neboť produktem reklamní agentury jsou služby. Kromě marketingového mixu obsahuje SWOT a BCG analýzu, kde upozorňuje na kladné a negativní stránky působení reklamní agentury FILIP Media. Samotná kapitola …víceAbstract:
This dissertation aims at analysis of marketing mix of advertising agency. Besides main 4P (Product, Price, Place, Promotions) contains other 3P (Personnel, Process, Physical evidence), because the product of the agency are services. The dissertations includes also SWOT and BCG analysis, in which provides information about positive and negative aspects of work of the agency. The separate chapter is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30525
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Květa Havlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Zhodnocení finanční analýzy reklamní společnosti GRETA AGENCY, spol. s r. o. v letech 2004 - 2006
Petra BEDNAŘÍKOVÁ -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Tvorba reklamních kampaní reklamní agenturou
Barbora Veselá -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka