Gustav Hrušovský

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media

Analysis of marketing mix of advertising agency FILIP Media
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu dané reklamní agentury. Kromě základních 4P(Product, Price, Place, Promotion) obsahuje i další 3P (Personnel, Process, Physical evidence), neboť produktem reklamní agentury jsou služby. Kromě marketingového mixu obsahuje SWOT a BCG analýzu, kde upozorňuje na kladné a negativní stránky působení reklamní agentury FILIP Media. Samotná kapitola …více
Abstract:
This dissertation aims at analysis of marketing mix of advertising agency. Besides main 4P (Product, Price, Place, Promotions) contains other 3P (Personnel, Process, Physical evidence), because the product of the agency are services. The dissertations includes also SWOT and BCG analysis, in which provides information about positive and negative aspects of work of the agency. The separate chapter is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Květa Havlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30525