Michal Dalešický

Bakalářská práce

Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard

Marketing and Communication Strategy of Bernard Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou a komunikační strategii společnosti Bernard. Práce se skládá ze tří hlavních částí – teoretické, praktické a té s vlastním výzkumem. První část se zabývá vymezením pojmu „marketing“, dále se věnuje cílenému marketingu a popisuje jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu s pomocí odborné literatury. V praktické části jsou aplikovány …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of the Bernard Company. The thesis consists of three main parts – theoretical, practical and the one with an own research. The first part focuses on the definition of the term “Marketing” and describes targeted marketing, marketing and communications mix while utilizing technical literature. In the second part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82824