Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard – Michal Dalešický
Michal Dalešický
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard
Marketing and Communication Strategy of Bernard Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou a komunikační strategii společnosti Bernard. Práce se skládá ze tří hlavních částí – teoretické, praktické a té s vlastním výzkumem. První část se zabývá vymezením pojmu „marketing“, dále se věnuje cílenému marketingu a popisuje jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu s pomocí odborné literatury. V praktické části jsou aplikovány …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of the Bernard Company. The thesis consists of three main parts – theoretical, practical and the one with an own research. The first part focuses on the definition of the term “Marketing” and describes targeted marketing, marketing and communications mix while utilizing technical literature. In the second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82824
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82824
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s.
Anna Racková -
Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s.
Petr Caska -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová