Fenomén skutečně nových stran v ČR: Analýza voličského chování a budoucnost těchto stran v české politice – Bc. Michal KORMAŇÁK
Bc. Michal KORMAŇÁK
Master's thesis
Fenomén skutečně nových stran v ČR: Analýza voličského chování a budoucnost těchto stran v české politice
Genuinely new parties phenomena in the Czech Republic: Analysis of electoral behavior and future of these parties in Czech politics
Anotácia:
Magisterská diplomová práce analyzuje fenomén skutečně nových stran v české politice, které byly definovány v teorii politologa Allana Sikka. Těmito stranami jsou Věci veřejné po úspěchu ve volbách v roce 2010 a hnutí ANO po roce 2013. Cílem práce je blíže prozkoumat voličské chování elektorátu zmíněných stran a zároveň zjistit, zda v současné české populaci i v roce 2015 stále existuje poptávka po …viacAbstract:
Diploma thesis analyses a phenomena of genuinely new parties, which was theoretically defined by Allan Sikk. In the Czech politics, these parties are represented by political subject Věci veřejné, which succeeded in general elections in 2010, and ANO movement, which was successful in 2013. The main goal of the theses is to analyze voter behavior of both Czech parties and also to find out, whether demand …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015
Zverejniť od: 10. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Pavel Šaradín, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORMAŇÁK, Michal. \textit{Fenomén skutečně nových stran v ČR: Analýza voličského chování a budoucnost těchto stran v české politice}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/598aee/.
Jak správně citovat práci
KORMAŇÁK, Michal. Fenomén skutečně nových stran v ČR: Analýza voličského chování a budoucnost těchto stran v české politice . Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Politics / Politology
Práce na příbuzné téma
-
Využití politického marketingu nových stranických formací ve sněmovních volbách 2010 na příkladu TOP 09 a Věci Veřejné
Radka Hrstková -
Věci veřejné v rámci konceptu „politická strana - obchodní firma“
Helena Profantová -
Nové politické strany v ČR a SR- Věci veřejné a Sloboda a Solidarita
Magdalena VALENTOVÁ -
Výzkum politických stran: Hnutí ANO
Dominik Kupčík -
Financování ANO Andreje Babiše prizmatem konceptu politické strany-firmy
Josef Šíp -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Volební kampaně strany TOP 09 a hnutí ANO 2011 ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014
Michal NĚMEC -
ANO 2011 jako příklad populistické strany?
Alžběta Prokešová
Názov
Vložil
Vložené
Práva