Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z oblasti cestovního ruchu – Josef Ciglanský
Josef Ciglanský
Bakalářská práce
Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z oblasti cestovního ruchu
Importance of media communication for a particular company in the field of tourism
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z oblasti cestovního ruchu“ je analýza současných prostředků, komunikačních kanálů využívaných pro mediální komunikaci a návrh na zlepšení využití jednotlivých kanálů a jejich vlivu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část seznamuje s důležitými pojmy, mediálním trhem a porovnává …víceAbstract:
The subject of the bachelor´s thesis "Importance of media communication for a particular company in the field of tourism" is an analysis of current resources, communication channels used for media communications and proposals on improving the use of channels and their influence. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part introduces important concepts, media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5406/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIGLANSKÝ, Josef. \textit{Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z~oblasti cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/59be4z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl