Josef Ciglanský

Bakalářská práce

Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z oblasti cestovního ruchu

Importance of media communication for a particular company in the field of tourism
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z oblasti cestovního ruchu“ je analýza současných prostředků, komunikačních kanálů využívaných pro mediální komunikaci a návrh na zlepšení využití jednotlivých kanálů a jejich vlivu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část seznamuje s důležitými pojmy, mediálním trhem a porovnává …více
Abstract:
The subject of the bachelor´s thesis "Importance of media communication for a particular company in the field of tourism" is an analysis of current resources, communication channels used for media communications and proposals on improving the use of channels and their influence. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part introduces important concepts, media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu

Práce na příbuzné téma

Všechny práce