Značka a její působení na zákazníka – Bc. Lucie Havlíková
Bc. Lucie Havlíková
Bakalářská práce
Značka a její působení na zákazníka
The impact of branding on consumer buying behaviour
Anotace:
Tato bakalářské práce řeší současný pohled na branding. V teoretické části jsou představeny pohledy některých autorů na budování značky a její dopad na chování a postoje spotřebitelů. V praktické části se pak práce zabývá značkou GoPro a zhodnocením aktivit této firmy z pohledu brandingu. Vyhodnocení probíhalo na základě online dotazníkového šetření u 100 respondentů a výsledky ukazují, že celkově …víceAbstract:
This bachelor thesis is devolted to the current view of branding. The aim of the theoretical part is to introduce the current view of some authors on brand building and its impact on consumer behavior and attitudes towards brands. In the practical part, the thesis focuses on the GoPro company and evaluation of the company's activities from the branding perspective. The evaluation was conducted on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u5och/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design
Petra Železná