Bc. Lucie Havlíková

Bakalářská práce

Značka a její působení na zákazníka

The impact of branding on consumer buying behaviour
Anotace:
Tato bakalářské práce řeší současný pohled na branding. V teoretické části jsou představeny pohledy některých autorů na budování značky a její dopad na chování a postoje spotřebitelů. V praktické části se pak práce zabývá značkou GoPro a zhodnocením aktivit této firmy z pohledu brandingu. Vyhodnocení probíhalo na základě online dotazníkového šetření u 100 respondentů a výsledky ukazují, že celkově …více
Abstract:
This bachelor thesis is devolted to the current view of branding. The aim of the theoretical part is to introduce the current view of some authors on brand building and its impact on consumer behavior and attitudes towards brands. In the practical part, the thesis focuses on the GoPro company and evaluation of the company's activities from the branding perspective. The evaluation was conducted on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce